APPI


APPI er et nyt koncept på det danske marked, som igennem en app stiller en række fordele op for såvel forbrugeren samt for de forretninger, der er repræsenteret i app’en.

Forbrugeren opnår fordele igennem særlige tilbud og rabatter på produkter og ydelser inden for netop dennes præferencer og interesser. Præferencer og interesser tilvælges af forbrugeren selv, så denne udelukkende får tilbud inden for de kategorier denne ønsker. Tilbuddene kommunikeres ud via app’en, hjemmeside og som push-beskeder, når forbrugeren befinder sig i nærheden af en butik, der hører under en kategori, der ligger inden for forbrugerens præferenceområde og interessefelt.

Forretningens fordele består i en effektiv og ubesværet kommunikation med dens kunder (forbrugere). Den sikres oven i købet, at budskabet rammer en målgruppe, der må formodes at have interesse i at modtage det, da den selv har tilvalgt netop dette interessefelt. Forbrugeren rammes ydermere af budskabet mens denne befinder sig i nærheden af forretningen, hvilket er med til at øge påvirkningsgraden. I sidste ende skal det gerne øge kendskabet til forretningen og dens produkter/ydelser samt vigtigst af alt skabe en meromsætning.

I forbindelse med lancering af app’en ønskede APPI at få udarbejdet en animationsvideo, der overfor forbrugeren skulle præsentere konceptet og dets fordele.

Sy’an bistod APPI med design af karakterer, designmanual, manuskript, storyboard, animation, tekst & speak samt underlægningsmusik.

Det kom der nedenstående animationsvideo ud af: