Visuel identitet og tryksager

I forbindelse med YOGAMOHRS lancering af et Yoga Studio i Kerteminde på Fyn, blev vi bedt om at bistå med en revitalisering af kundens visuelle identitet.

Vi indledte med at kigge på kundens eksisterende logodesign og nåede til enighed om, at det manglede noget genkendelighed i form af noget supergrafik. Der blev derfor udarbejdet et bomærke, der både kan benyttes selvstændigt og som en integreret del af logoet.

Blikfanget i logoet er et petroleumsblåt M, der både hvad angår form og farve skal symbolisere natur/vand, (indre) ro og (ydre) bevægelse.

I bomærket er farven på M’et inverteret og vises transparent i en pertoleumsblå cirkel.

Som et led i markedsføringen af det nye Yoga Studio, skulle der samtidig produceres nogle tryksager. Det endte ud i design og produktion af nye visitkort samt en A5-flyer af informativ karakter.

KundeYOGAMOHRKategoriDesign, Logodesign, Visuel identitet, Reklame, TryksagerÅr2017Linkwww.yogamohr.dk

Logo

Bomærke

Farver

Skrifttyper

A5-Flyer

Visitkort