Opret service-aftale halvårlig

Opret Service-Aftale


Udfyld venligst felterne herunder for at oprette service-aftalen ‘S-way, Halvårlig‘ til DKK 1.110,- / 27 øre pr. SMS ekskl. moms.

Bemærk at aftalen er en løbende abonnementsaftale, der automatisk forlænges, såfremt den ikke opsiges jvf. vores handelsbetingelser.

Alle henvendelser besvares hurtigst muligt, og du vil, hvis alt er udfyldt korrekt, typisk have adgang til dit SMS-system i løbet af få timer!

    Stamdata:

    Tekniske data:

    .s-way.dk

    Økonomi:

    Jeg accepterer handelsbetingelserne forbundet med indgåelsen af service-aftalen.

    Kontakt Os

    Giv os et kald eller send os en e-mail!


    GIV OS ET KALD

    Har du lyst til at snakke?
    Ring til os på: 66 12 20 60

    Giv os et kald

    SEND OS EN MAIL

    Tag endelig kontakt, hvis du ønsker at indlede et samarbejde.

    Send e-mail

    SUPPORT

    Har du en service-aftale hos os?
    Så sidder vi klar til at hjælpe dig!

    Opret en sag


    Prøv demo

    Prøv demo


    Udfyld venligst felterne herunder og få adgang til din helt egen demo med mulighed for afsendelse af op til 50 SMS-beskeder afhængig af landekode.

    Alle henvendelser besvares hurtigst muligt, og du vil, hvis alt er udfyldt korrekt, typisk have adgang til din demo i løbet af få timer!

      Stamdata:

      Tekniske data:

      .s-way.dk

       

      Jeg accepterer betingelserne for brugen af demoen.


      S-way

      Kommuniker effektivt med dine kunder og ansatte via brugervenligt SMS-system


      Send SMS-beskeder hurtigt, sikkert, effektivt og til gode priser

      S-way er et nemt og brugervenligt SMS-system, der giver dig mulighed for at kommunikere effektivt med dine kunder, klienter, elever, borgere og ansatte m.fl.

      SMS-systemet kan anvendes til at sende påmindelser, varslings-beskeder, nyheder, tilbud, borgeroplysning etc. Anvendelsesmulighederne er mange!

      Ønsker du at dine modtagere skal kunne besvare din SMS-beskeder, er dette også en mulighed.

      Administrationen af dine modtagere og SMS-beskeder sker via et simpelt og brugervenligt administrationspanel. Panelet er naturligvis mobilvenligt, så du også kan oprette dine beskeder, når du er på farten.

      Kriminalforsorgen benytter vores SMS-system til at kommunikere med deres ansatte i landets fængsler og arresthuse.

      SMS-beskederne benyttes primært til at informere om vagtændringer, og når der er brug for afløsning.

      For Kriminalforsorgen er det vigtigt med hurtig, sikker og effektiv kommunikation. Det får de ved at benytte sig af SMS-kommunikation, da levering sker hurtigt og da 98% af alle SMS-beskeder bliver læst af modtageren og 90% læser SMS-beskeden inden for 5 min.

      Udvalgte Funktioner


      • Modtagerimport
      • Tilmeldingsformular
      • Grupper
      • Valgfri afsender
      • Planlagt afsendelse
      • Display SMS
      • Tovejs-kommunikation

      Kan bl.a. anvendes af


      • Kommuner
      • Offentlige arbejdspladser
      • Skoler og institutioner
      • Klubber og foreninger
      • Detailforretninger
      • Servicevirksomheder
      • Caféer og Restauranter

      Opret dig i dag og send din første SMS i morgen!


      Vælg den ønskede service-aftale herunder:

      MÅNEDLIG

      DKK 195,-ekskl. moms
      • GRATIS oprettelse
      • 0,50 kr. pr. SMS med 45 dages kredit
      • Fra 0,35 kr. pr. SMS ved optankning
      • 1 bruger
      • Eget subdomæne
      • Tilmeldingsformular
      • Mobilvenligt panel
      • Valgfri afsender
      • Display SMS
      • Systemopdateringer
      • Fri support

      ÅRLIG

      DKK 1.950,-ekskl. moms
      • GRATIS oprettelse
      • 0,50 kr. pr. SMS med 45 dages kredit
      • Fra 0,35 kr. pr. SMS ved optankning
      • 1 bruger
      • Eget subdomæne
      • Tilmeldingsformular
      • Mobilvenligt panel
      • Valgfri afsender
      • Display SMS
      • Systemopdateringer
      • Fri support

      Abonnement afregnes med det fulde beløb forud for den aktuelle aftaleperiode.
      SMS-forbrug afregnes månedsvist bagud med 14 dages betalingsfrist.
      Priserne er senest reguleret: 01-06-2023
      Alle aftaler er betinget af vores generelle handelsbetingelser

      Tank op og opnå en lavere pris pr. SMS

      Ved køb af en SMS-pakke opnår du en lavere pris pr. SMS.
      Jo mere du tanker op des billigere bliver det.

      PAKKE

      • 5.000 SMS
      • 10.000 SMS
      • 25.000 SMS
      • 50.000 SMS
      • 100.000 SMS
      • 105.715+ SMS

      PRIS

      • DKK 2.250
      • DKK 4.300
      • DKK 10.250
      • DKK 19.500
      • DKK 37.000
      • Afhængig af antal

      PRIS PR. SMS

      • DKK 0,45
      • DKK 0,43
      • DKK 0,41
      • DKK 0,39
      • DKK 0,37
      • DKK 0,35

      Alle priser er ekskl. moms

      Prøv en demo af
      SMS-systemet
      og se hvor nemt det er at benytte!


      WordPress-hjemmeside

      Vi elsker WordPress!


      Vi bruger WordPress som den primære CMS–platform, når vi designer og udvikler websites.

      Det gør vi bl.a. fordi:

      • WordPress er med mere end 15 millioner aktive websites og 76 millioner blogs et af verdens mest populære CMS, Website- og Blog Communities.
      • WordPress rummer et arkiv på over 48.000 færdigudviklede WordPress Plugins, der virker "out of the box".
      • WordPress er nemt at komme i gang med, er brugervenligt og kan administreres af alle med en minimumsforståelse for indholdsredigering.
      • WordPress er et open source software underlagt GPL-licensen, hvilket betyder, at der ingen omkostninger er forbundet med download, ændring eller brug af systemet.
      • En færdig WordPress-hjemmeside er din og KUN din, og du kan derfor frit flytte den til en ny host, hvis ønsket.
      • Der findes hundredetusindevis registrerede WordPress-udviklere på verdensplan, så det er nemt at overdrage din hjemmeside til en anden udvikler.

      WordPress-support


      Har du behov for hjælp til WordPress?

      Så lad os hjælpe dig!

      Vi yder hjælp til WordPress for såvel eksisterende som ikke eksisterende kunder.

      Indsend din support-sag og få den løst i en fart, hvis den falder ind under vores betingelser. Såfremt den ikke gør det vil du ikke blive faktureret, men vil i stedet modtage et estimat på opgaven.

      Opret support-sag

      WordPress serviceaftale


      Slip for unødige bekymringer og lad os stå for driften af din WordPress-hjemmeside.

      Bestil i dag og få de første 3 måneder gratis!

      Prøv vores service af i 3 måneder uden nogen former for omkostning eller binding.
      Vi sætter alt op og flytter din hjemmeside helt uden beregning.
      Behold en kopi hos din nuværende udbyder og skift tilbage uden besvær,
      hvis vores service ikke lever op til dine forventninger.

      WordPress serviceaftale

      Opret support-sag

      Opret support-sag


      Opret din support-sag ved at udfylde formularen herunder.

      Vi ser frem til at modtage din henvendelse.

        Har du en service-aftale, der inkluderer fri support?

        Stamdata:

        Henvendelsen drejer sig om:

        Jeg accepterer betingelserne for indsendelse af support-sager.

        WordPress serviceaftale


        Slip for unødige bekymringer og lad os stå for driften af din WordPress-hjemmeside.

        Bestil i dag og få de første 3 måneder gratis!

        Prøv vores service af i 3 måneder uden nogen former for omkostning eller binding.
        Vi sætter alt op og flytter din hjemmeside helt uden beregning.
        Behold en kopi hos din nuværende udbyder og skift tilbage uden besvær,
        hvis vores service ikke lever op til dine forventninger.

        WordPress serviceaftale

        Support

        Eksisterende kunde

        Har du en WordPress serviceaftale?


        Har du allerede en WordPress serviceaftale hos os og har brug for support, så opret din support-sag herunder.

        Vi sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage fra 09-15!
        Opret sag.

        Opret support-sag
        Ny kunde

        Hjælp til WordPress?


        Vi yder også hjælp til WordPress for ikke eksisterende kunder.

        Indsend din support-sag og få den løst i en fart, hvis den falder ind under vores betingelser. Såfremt den ikke gør det vil du ikke blive faktureret, men vil i stedet modtage et estimat på opgaven.

        Opret support-sag

        WordPress serviceaftale


        Slip for unødige bekymringer og lad os stå for driften af din WordPress-hjemmeside.

        Bestil i dag og få de første 3 måneder gratis!

        Prøv vores service af i 3 måneder uden nogen former for omkostning eller binding.
        Vi sætter alt op og flytter din hjemmeside helt uden beregning.
        Behold en kopi hos din nuværende udbyder og skift tilbage uden besvær,
        hvis vores service ikke lever op til dine forventninger.

        WordPress serviceaftale

        Handelsbetingelser

        Følgende betingelser for salg, levering, abonnement og drift er gældende mellem bestiller (kunden) og Sy’an (leverandør) i det omfang de ikke fraviges ved udtrykkelig aftale herom imellem parterne.

        1.0 Tilbud og aftale
        1.1 Tilbud er bindende for leverandør i 30 dage fra tilbudsgivning, hvis ikke andet er oplyst.
        1.2 Aftale/Bestilling er indgået ved accept af tilbud, og hvis ikke bestiller overfor leverandør har givet udtryk for andet senest 3 dage efter modtaget aftaledokument/faktura.
        1.3 Tilbud er betinget af:
        – Arbejdsprocesser kan bearbejdes som forudsat i tilbuddet.
        – Det af kunden eventuelle fremsendte materiale svarer overens med af leverandør afgivede tilbud.

        2.0 Priser og prisregulering
        2.1 Alle priser oplyses eksklusiv 25 % moms.
        2.2 Alle priser er forbeholdt prisændringer og trykfejl.
        2.3 Udover den tilbudte eller aftalte pris er leverandør berettiget til at kræve betaling for (kunden gøres altid opmærksom på dette forudgående):
        – Ekstra timeforbrug som følge af mangelfulde eller forkerte anvisninger fra kundens side.
        – Ekstra timeforbrug som følge af rekvirede rettelser eller ændringer fra kundens side, der ligger uden for afgivede tilbud.
        – Bestilling/Tilkøb af ydelser eller produkter/moduler, der ikke i forvejen indgår i afgivede tilbud.
        2.4 Alle priser kan af leverandør prisreguleres efter behov. Prisregulering der medfører prisstigninger skal i særlige tilfælde varsles i god tid. (Se eks. pkt. 7.6 og 7.7)

        3.0 Underleverandører
        3.1 Leverandør er berettiget til helt eller delvist at lade arbejde udføres af en underleverandør.

        4.0 Levering
        4.1 Levering finder sted ifølge aftale indgået herom.
        4.2 Leveringstidspunkt kan fra leverandørs side dog udsættes som følge af forsinkelser eller forhindringer, der skyldes:
        – Kundens handlinger eller undladelse.
        – De i pkt. 11.1 nævnte omstændigheder.
        4.3 Ved sådanne forsinkelser har leverandør ret til at forlænge leveringstiden med levering inden for en fastsat realistisk tidsramme.
        4.4 Såfremt der ikke er aftalt et tidspunkt for levering, leveres produktet hurtigst muligt.
        4.5 Leveringen regnes for gennemført når det bestilte er bestiller i hænde eller er lagt online.

        5.0 Betaling
        5.1 Faktura udstedes i alle tilfælde elektronisk og sendes pr. e-mail eller til et EAN-nr.
        5.2 Betaling skal forfalde på den dato, der på udstedte faktura angives som sidste betalingsdag. (Standard 3 dage netto)
        5.3 Ved manglende betaling fremsendes først en betalingspåmindelse siden et inkassovarsel.
        5.4 Der påberegnes et rykkergebyr på kr. 100,- samt et administrationsgebyr på kr. 250,- ekskl. moms pr. fremsendte inkassovarsel.
        5.5 Manglende betaling efter 14 dage kan medføre inkassokrav samt øjeblikkelig lukning af alle services og ydelser.

        6.0 Afbestilling
        6.1 Afbestilling kan fra kundens side kun foretages hvis de i pkt. 1.2 gældende regler er overholdt eller hvis leverandør med tydelighed ikke overholder indgåede aftale om leveringstid og priser.

        7.0 Serviceaftaler, abonnement og opsigelse
        7.1 Alle serviceaftaler oprettes hvis ikke andet er aftalt som løbende abonnementsaftaler.
        7.2 Abonnementer indgås på vilkår beskrevet i tilbud, aftale og faktura.
        7.3 Abonnementer tiltrædes ved accept af afgivede tilbud og/eller ved betaling af fremsendte faktura.
        7.4 Abonnementer løber i den periode, der fremgår af tilbud samt aftaledokument – typisk 1 el. 12 måneder, og forlænges automatisk med samme varighed, såfremt der fra kundens side ikke foreligger en skriftlig opsigelse.
        7.5 Abonnementer skal opsiges skriftligt med 1 måneds varsel før udgangen af indeværende aftaleperiode.
        7.6 Priser på eksisterende serviceaftaler, kan af leverandør reguleres efter behov. Prisregulering der medfører en prisstigning skal af leverandør varsles med minimum 1 måned før udgangen af indeværende aftaleperiode.
        Prisstigninger påvirker først prisen på den næstkommende aftaleperiode og træder først i kraft ved påbegyndelse heraf.
        7.7 Øvrige priser – herunder på SMS-beskeder – kan af leverandør reguleres efter behov. Evt. prisstigninger skal dog varsles inden udgangen af indeværende kalendermåned.

        8.0 Ophavsret
        8.1 Ophavsretten til de af leverandør udviklede forarbejder og koncepter, kreative oplæg, originalmateriale m.m. tilhører som udgangspunkt altid leverandør og må ikke videregives til tredjepart uden særlig godkendelse fra leverandørs side.

        9.0 Drift
        9.1 Backup – Såfremt der ikke er indgået aftale herom, er kunden selv ansvarlig for løbende at tage backup af egne data, Det være sig filer, databaser samt e-mails. Leverandør kan ikke stilles til ansvar for tab af data. Leverandør er uden forudindgået aftale herom ikke forpligtiget til at tage backup af kundens data.

        10.0 Fejl og mangler
        10.1 Leverandør har ikke ansvar for fejl eller mangler, som kunden ikke skriftligt har rettet henvendelse om inden endt levering.
        10.2 Kunden er ikke berettiget til prisafslag eller til at nægte at modtage det bestilte såfremt de i nærværende aftale gældende betingelser fra leverandørs side er overholdt.
        10.3 Leverandør hæfter ikke for fejl eller mangler i af kunden evt. fremsendt materiale el. filer.
        10.4 Reklamation skal ske senest 7 dage efter endt levering.

        11.0 Ansvar
        11.1 I tilfælde af forinkelse af levering eller fejl og mangler ved det leverede, har leverandør intet ansvar, hvor forsinkelsen eller fejl/manglen skyldes:
        – Servernedbrud eller manglende internetopkobling skyldende fejl fra tjenesteudbyders side.
        – Tilfælde af arbejdsstrejker eller konflikter.
        – Enhver uforudsigelig omstændighed som leverandør ikke selv er herre over, såsom brand, vandskader, naturkatastrofer, krig, rekvirering, beslaglæggelse, oprør, uroligheder, valutarestriktioner og anden lignende force majeure.
        11.2 forsinkelse eller mangelfuld leverance er omfattet af den i pkt. 10.1 omhandlende ansvarsfrihed, hvis årsagen er underleverandørs forsinkelse eller manglende udførelse er en af de i pkt. 10.1 nævnte omstændigheder eller virksomhedens ophør.
        11.3 Leverandør hæfter ikke for driftstab eller tabt avance, andet direkte tab som følge af kundens retsforhold overfor tredjepart el. lign.
        11.4 Leverandør har intet ansvar i tilfælde af mangel på ophavsrettigheder på af kunden evt. fremsendt materiale, der ønskes integreret designmæssigt el. lign. Såfremt bestiller ikke opfylder de juridiske krav på dette område kan leverandør på intet tidspunkt inddrages som erstatningsansvarlig.

        12.0 Købeloven/Tvist
        12.1 Dansk lovgivning herunder Købeloven finder anvendelse på nærværende aftale i det omfang, retstilstanden ikke er fastlagt i aftalens tekst eller i nærværende betingelser for salg, levering og abonnement. En evt. tvist vedr. aftalens fortolkning eller vilkårenes opfyldelse og håndhævelse kan alene indbringes for retten i Odense og bedømmes efter dansk lov.

        Senest opdateret: 15-08-2023
        Forrige opdatering: 19-01-2022


        Ydelser

        Det kan vi

        Grafisk


        Idé & Koncept
        Visuel identitet
        Manualer & Guidelines
        Grafisk design
        Logodesign
        Webdesign
        Billedbehandling & Retouchering
        Projektledelse
        Gå til Grafisk

        Digitalt


        Idé, Koncept & Strategi
        Projektledelse
        UX & UI
        Webudvikling
        WordPress
        WordPress hosting
        Gå til Digitalt

        WordPress serviceaftale


        Slip for unødige bekymringer og lad os stå for driften af din WordPress-hjemmeside.

        Bestil i dag og få de første 3 måneder gratis!

        Prøv vores service af i 3 måneder uden nogen former for omkostning eller binding.
        Vi sætter alt op og flytter din hjemmeside helt uden beregning.
        Behold en kopi hos din nuværende udbyder og skift tilbage uden besvær,
        hvis vores service ikke lever op til dine forventninger.

        WordPress serviceaftale

        S-way SMS-system


        Nemt, brugervenligt og effektivt SMS-system
        LÆS MERE

        Udvalgte Cases og Kundereferencer


        Nothing found.